Publikováno: 14.05.2025 00:18 | Autor: Jan Novák
Autor: Jan Novák
Když se operátor uchyluje k humoru: náhodné texty z podpory
Úvod do tématu
Zákaznická podpora je obvykle vnímána jako seriózní a přímý způsob komunikace, kde hlavním cílem je rychle a efektivně vyřeš...
Autor: Jan Novák
Operator ztrácí trpělivost: zprávy, které byste nečekali
V dnešním digitálním světě plném neustálé komunikace a okamžitých odpovědí se může zdát, že trpělivost je často na ústupu. Tento článek se zam...
Autor: Jan Novák
Když operátor má náladu: nevšední texty z call centra
Call centra jsou často považována za místa s přísnými pravidly a standardizovanými odpověďmi. Avšak co se stane, když operátor přistupuje k volán...
Autor: Jan Novák
Co by vám operátor napsal, kdyby byl ve špatné náladě?
Komunikace s operátorem zákaznické podpory může být klíčová pro řešení problémů, objednávek nebo stížností. Ale co když je operátor ve špatné ná...
Autor: Jan Novák
Jak by vypadala zpráva od zákaznické podpory, kdyby se jim nedařil den?
Zákaznická podpora je klíčovým prvkem v zážitku každého zákazníka. Jejich odpovědi mohou ovlivnit celkový obraz firmy a zákazni...